Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Sofie - 30 mars 2011 22:27

Men är ändå inte bra, har varit i skolan till och från denna vecka. Några timmar här och där, känna skit dåligt. Får inte rida häller förens hostan är borta helt, får inte anstränga mig alls. Har fått ett sådant jobbigt pip i bröstet när ja hostar, och anstränger mig. Och ont gör det också.

Var ute och gick med C idag, tränade lite lydnader, hoppa över dike på komando gick super, och en masssa godis efter åt. Gå och stanna utan att jag håller i honom gick också bra. Han vill imellan åt dock springa jämsides och busa lite... den busungen. Men tyvärr orkade jag bara "aktivera" honom 10min, sen sa kroppen ifrån Blää ush hatar att vara sjuk. Inte ridigt på fem dagar fatta FEM hela fucking dagar. Stackar C som bara får gå in och ut i hagen så tvingade mig själv att göra lite med han idag. Ska ut och gå i morgon också eller longera. Beror på vilket jag orkar. Nu iaf ska ja lägga mig, ta lite piller sen decka.

Måste också tyvärr flytta fram min hoppträning tills nästa helg :(

Har hittils hoppat 80 uppsutten på honom och 70bana :D (dock på bara 4 hinder)

2 kombination, plank och oxer, oxer ver 80cm trodde aldrig jag skulle våga men fy fan va lätt det var  på denna otroliga häst! Älskar honom verkligen.


Det förta jag ska göra när ja får börja rida igen är rida ut längs kanalen.

Våååååår kännslooor.


Kram Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards