Ceazar, love of my life.

Direktlänk till inlägg 8 december 2015

Norrpingsbo

Av Sofie - 8 december 2015 09:00



Ja ni, nu är man Norrpingsbo igen. Har bott i lägenheten i 3 nätter nu. Har inte kommit så myet i ordning än, men soffan står på plats och köket är klart. Vill köpa nytt köksbord dock, men det blir vart efter :)

Det är i allafall en ny renoverad lgh, med mys kök. Nära till stallet är det med, eller ganska nära...

Och det gick smidigt att ta sig till jobbet. Idag är jag ledig, sitter här nu i min nya soffa dricker kaffelatte och lyssnar på pianomusik. Hade tänkt handla lite mat sedan, Finns lite hemma men kan vara bara att ha lite mera...

Pappa tittar förbi sedan, ska bli roligt. Men först blir det stallet...


Nej på med lite varmare kläder ^^ 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 24 april 2016 18:25

Oj oj redan slutet på april månad redan, vad månaderna går fort. Jag har kommit mer iordning i min lägenhet och jag trivs jätte bra verkligen. Idag har jag små städat lite köpt lite blommor så det ser lite vår fint ut här hemma. Har även haft ledig...

Av Sofie - 18 februari 2016 14:47

  Tänkte blogga lite idag, har ju inte gjort det på ett tag nu. Hur är livet som singel? Ja det frågar jag mig själv varje dag, vill jag vara det? Både och... Jag blir förbannad på mig själv som hoppade ensam över diket, men samtidigt vet jag att d...

Av Sofie - 9 januari 2016 10:01

Bloggar ifrån mobilen idag, är en aning seg. Drack vin igår så det finns en förklaring. Och ändå vaknar man kl 06 på morgon 😂 Yrkes skada? jobbar kväll idag iallafall, och det kommer nog gå bra. Jobbar lördag o söndag sen är det semester och ...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:17

  Exakt, om en veckar ca åker jag och syster till Grancanaria och solar oss lite, och tar igen oss efter förra årets drama helt enkelt. Skulle kunna bli en riktigt bra dokusopa om man sammanfattade vårat år känns det som *haha*    År 2015 sam...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:06

  Har länge nu stirrat på en tom datorskärm och funderat på vad jag ska skriva, vet inte riktigt vart jag ska börja idag. I lördags i allafall så var jag och Rebecka i ridhuset med våra odjur och skulle träna för nathalie, cavaletti/små hinder öv...

Ovido - Quiz & Flashcards