Ceazar, love of my life.

Alla inlägg under december 2015

Av Sofie - 27 december 2015 22:15

Sitter här och lyssnar på musik, mycet i skallen som snurrar runt. Hur jag sa organisera i min lägenhet mm. Fick låna en hammare av Zara, så får börja i veckan att organisera. Även fixa hall lampan då nästan alla slår i skallen i den.. xD tur en annan är liten.

Tavlor och tv ska upp, sen i januari köper jag ett soffbord o tv bänk samt V-rums matta. ^^ Vin stället är fyllt i allafall, behöver doc mer vinglas då ehum häften gick i paj i fredags.... xD


Nej nu blir det allt kolla efter lite mbler bla en kristall krona till v-rmmet ^^


Av Sofie - 27 december 2015 22:08

Beställt ett träns till C för över 2k xD Hoppas Hästkräket blir glad min julklapp ifrån mig till han <3

Av Sofie - 27 december 2015 21:37

 

I now that something has changed, never felt this way and right here tonight this could be the start of sometin' new its feel so right to be here with you and now lookin' in youre eyes i feel in my heart the start of somethin' new

 

 

Nu har jag bott ca en månad ensam, och det har gott bra so far.  Umgåtts med mycker vänner, och sen lite nytt folk.

Och just nu känns allt på topp, sen får vi se vart alla vägar och stigar leder. Av någon anledning har jag blivit väldigt bio sugen, och jag hoppas jag lycas få med mig dig på bio. vore roligt att göra nått annat ihop någon gång, än att laga mat :D


Snart är det ett nytt år... if this is forever what could be better?

Nyåret ska firas in med människor jag älsar och bryr mig om, nu vet ja ju att det är svårt att sammla alla på samma ställe, men jag älskar er alla. Glöm aldrig det. <3 tack alla som ställt upp mig under dessa månader.

Och ja är extra glad över att ha träffat en viss människa som har funnits där och stöttat.

Du gjorde mig mer hel än vad jag var innan. Även om du säkerligen inte verkar förstå det själv, för du fattar nada ibland av vad ja säger...  =D

Din egna charm antar jag... eller så är det faktist jag som pratar i gåtor? :)



Stallet då, ska försöka ta mig dit i morgon, har varit extremt dåligt med stall under december månad. Förlåt ceazar, älskar dig häst skrutt. Ska bättre mig. Blir mer tid efter Grancanaria resan.... because you're my star, my love, my heart, my everyting.

Den andre är en skugga av allt, so far. But you're my no/nr one.


Nu blir det att se lite mer film innan sovar dags...

God fortsättning.

bye bbye

Av Sofie - 14 december 2015 10:18

Blogg torka igen. Men som alla vet har jag blivit norrköpingsbo igen. Har inget internet, än tur mobilen finns,

ska hämta min nya mobil idag iphone 6s.. <3 

Trivs verkligen i min nya lägenhet... känns så skönt. 


Ceazar mår bra, i veckan nu blir det lite hjärngymmpa för hans del. Sitter just nu också och spanar på lite tävlingar inför nästa sesong... Några lokala blir det att starta. 

Ledig idag efter helgens jobb vilket var tors-sönd em. Så idag har jag haft tvättstugan, och städat lite, bara för ja har tråkgt det är inte ens dammigt hemma igentligen xD

I em åker jag till sörping för att hämta ut min nya mobil som sagt, sedan hem och mysa i min fina soffa med en koppp te. 


Jag kommer skriva mera inlägg när jag fått internet. Puss o kram.

Av Sofie - 8 december 2015 09:00



Ja ni, nu är man Norrpingsbo igen. Har bott i lägenheten i 3 nätter nu. Har inte kommit så myet i ordning än, men soffan står på plats och köket är klart. Vill köpa nytt köksbord dock, men det blir vart efter :)

Det är i allafall en ny renoverad lgh, med mys kök. Nära till stallet är det med, eller ganska nära...

Och det gick smidigt att ta sig till jobbet. Idag är jag ledig, sitter här nu i min nya soffa dricker kaffelatte och lyssnar på pianomusik. Hade tänkt handla lite mat sedan, Finns lite hemma men kan vara bara att ha lite mera...

Pappa tittar förbi sedan, ska bli roligt. Men först blir det stallet...


Nej på med lite varmare kläder ^^ 



Av Sofie - 2 december 2015 19:15

lycigast i världen... ny lgh. ny säng ny soffa ny dator, ny iphone nytt liv.. gammla och nya vänner.. kan ja må bättre...

gogo life...

Ovido - Quiz & Flashcards