Ceazar, love of my life.

Alla inlägg under juli 2012

Av Sofie - 24 juli 2012 13:46

Ja inte blir det mycket bloggande här inte, i mellan åt. Det har varit mkt nu.

C iaf mår toppen nu, ska börja rida lite lätt nu efter betet, börjar i helgen.Skrittade dock igår... härligt. Och blir en tur i kväll sen också.

I morgon kommer hovis och slår på 4 st nya dojjer... nice.. blir fattig lika fort som man får lön haha, men så är det för oss häst tjejjer. Har köpt ny hjälm och ridbyxor iaf.. ska hämta ut det i morgon. Sen i agu ska jag till Ullared, då ska ja köpa regn täcke,  st, bett, träns och lite annat smått till mig själv, nya borstar står på listan med. 

Jaha, inget vidare sommar väder har det varit häller.. men ikväll ska vi iaf fiska. Är ledig idag, jobbar kväll 13-21 onsdag torsdag går dag fredag 7-16, och ä ldig i helgen... längtar..

Jobbar 3 veckor till på detta schema (heltid) sen blir det lite midre i sept, tyvärr, men man får ta det som erbjuds ;) måste ju ha pengar.

Nu blir det att ta de lite lugnt, sen iväg mot fiske stället. bye bye


kram sofie

Av Sofie - 5 juli 2012 13:07

Ja ledig i 2 dagar iaf ;-)

C är nu på sommarbete, härligt. Han är friskförklarad, och allt känns underbart.

Jag går upp på heltid ifrån mina 75%, och köttar juli-agu på heltid. härligt.. och jobbigt.

Semester vad är det? Får ta igen mig i höst.

Dock vill ja gärna fortsätta jobba i höst med, hoppas jag får göra det. iaf några timmar / vecka kan man väl få, helst minst 70% :D haha.

Om 3 veckor får C skor bak, vi skor om hela honom då. Så får jag börja rida som vanligt igen. Nästa vecka tänkte jag örja skritta honom, och kanske ta lite lite trav.


Blir det något öland eller Älmhult i sommar då?

Ända chansen är helgen Vecka 28 fre-lördag, (ledig nämligen YES)

Eller helgen vecka v fre kväll-sönd kväll. börjar dock jobba kl 14 på måndagen där vecka 31 NICE ^^


Ja, jobba jobba jobba ser min sommar ut som, härligt men samtidigt vill man göra saker, tur man känar chash så man kan göra lite mer nu i sommar :D Jätte härligt äre.

Peter har semester Vecka 29,30,31. Sen får han ta två veckor extra i höst, okt nov så vi kan åka någonstans. Vill till Thailand, Fort meyers eller Japan. Har man råd vad kan det kosta?

Törs inte tänka tanken. Men måste bli nått av det.. helst Usa alltså..


Nej nu ska ja ta mig en promenix. Bye byee

Ovido - Quiz & Flashcards