Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Sofie - 29 mars 2011 14:44

Har åkt på en hemsk förskylning, började i freags, när jag kom hem efter skolan deckade jag och sov bort mer eller mindre bort halva helgen. (inget stall eller nått vart det) i går var jag i skolan på eftermiddagen, sen stallet, sen hem deckade och nu är ju super sjuk IGEN!

Hatar att vara sjuk, det är så sjukt mycket nu i skolan. Men ja ska dit i morgon igen iaf.. kan itne vara borta skter i att jag har feber asså. Stallet i eftermiddag, om ja orkar. Annars får Peter åka upp. Sen hem och sova tror ja igen. Fy fan vad tråkig jag känner mig då.

Har säker feber just nu också. Är så hes att ja inte kan prata ens.


Nå väl, blir väl frisk förr eller senare.


En liten bus bild på C kan man bjussa på iaf.

  Kram Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards