Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Sofie - 15 mars 2011 15:36

Är nu gjord, gick bra tillskillnad mot vad jag trodde.

Hoppade en två komination på 55cm gick så där första sprången.

En hoppade vi ett plank det var inte så högt direkt 50cm kanske, och det gick jätte bra, men kom i trav första två gångerna. Sen den berömda oxern, fick kämpa lite för att komma över då C inte fatta första vad han skulle göra så han kom i galopp mot hindret pigg och glad, sen ångrade han sig och sprang förbi och stannade, tillsista var jag ltie sur och sa åt honom på skarpen NU SKA DU HOPPA! Och vet ni vad galingen gör?! Hoppar ifrån skritt 80CM!!! jag visste inte äns att dom hade höjt hidret dom galningarna, jag trodde det var kvar på 60cm. Men sen efter att han kommit över en gång så lossnade allt och han hoppade ALLA hinder som en gud. Dock lite lite vinglig i 2 kombinationen, men det vill jag nog mest skylla på mig själv.

Tvärr vart inga bilder tagna då Peter satt och ugglade i fika rummet. Men vi ska hoppträna om 2 veckor igen då ska ja be honom fotta eller filma lite, Jag ska löshoppa C på fredag eller Söndag, någon som vill med upp till ridhuset då? =)


Ovido - Quiz & Flashcards