Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Sofie - 26 mars 2011 10:06

Fan jag är så jävla förskyld, och har feber har knarkat panodil sedan fyra i morse. Mår lite bättre iof. Men fan varför ska jag bli sjuk jämt för *GIRR*

Igår iaf hade ja tänkt lös hoppa C, han hoppade ut ifrån ridbanan ist ;D knäpp häst asså.

Så ja fick jaga glad häst över hela thorstorp, men som tur var så kom han till mig frivilligt. Så han sprang runt och bockade lite på galoppbanan. Hehe. Söt han är. Inte ett dugg anfådd eller svett, han kanske har rätt bra kondis nu iaf.

Hur som hellst, har lyckas hullat på honom lite nu, och han börjar muskla sig nu på riktigt.

Det var tänkt att ja skulle rida ut idag, men jag vet inte om jag orkar det då ja är genomförkyld. Sen rida när man är sjuk = INTE BRA. =(


Här har ni en ny bild på C

Testade att rida honom med graman, gick super mega bra, vilken häst asså!

 

Ovido - Quiz & Flashcards