Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Sofie - 29 oktober 2012 09:11


Tiden den går, den går jävligt fort. Men jag vill inte påstå att tiden läker alla sår.. dumt på hitt.

Har jobbat som en tok föregående vecka, jobbar nu tills på onsdga sen får man hämta andan EN jävla dag.. Sen jobba sig igenom helgen. MEn det ger ju pengar, så jag ska ju inte klaga.. och pengar är det som behövs.


Dagarna man är ledig, eller jobbar 14-21 el 16-21, känns så enormt tunga. Kan inte gå till henne och fika som man är van vid. Och så förut att en ny person har flyttat in i mammas lägenhet. Jag står seriöst inte ut här mer snart, det är tufft. Söka jobb på annaan ort kanske? =/ (överdrivet) men det är tungt. Vill ha min mamma!

Alla andra får man höra att dem mår dåligt, och det är så jävla synd om er ja. Visst. Men inte många fråga hur jag mår eller verka bry sig så mycket, det finns ett få tal... knappt en hand räcker till er. Ni andra som mår så psykiskt dåligt, ni har iaf er mamma kvar i livet.

Vill bara på peka det. Jag vill ite höra era problem, klart jag tycker synd om er.. men jag kan inte hjälpa er i dagensläge. Inte äns att lyssna på er.. orkar inte det. jag har för mycket själv. Ni kanske skulle lyssa på mig ist, och bry er om nått annat än er själva.


Sitter är men min kaffe kopp, och dator i knät. Fick bli häst ledig idag iaf... skönt. Orkar snart inte med stallet. Börjar tröttna.

Älskar min häst så jävla mycket. Och trivs när jag är där. Men men jobb, hem, hund och sambo.. blir häst kraken åt sido satt. Vet inte vad jag ska göra =( Har så dåligt samvete för honom.

Vart iaf en mysig skritt tur i det fina vädret igår, Peter och Valle gick med, vart kummelbyrundan.
 40 min ca. Karl och hund går sakta ;) om man gämför med C. hihii

Ingen träning denna vecka men tänkte försöka hoppa lite på Torsdag.

I dag får han vila. I morrn blir det väl longering. Ons får vi se..


Nej nu ska ja dricka upp mitt kaffe lite..



Ovido - Quiz & Flashcards