Ceazar, love of my life.

Direktlänk till inlägg 27 september 2011

redan 27 september

Av Sofie - 27 september 2011 10:52


Vad fort detta år har gått alltså. >.<

Igår red jag C lite barbacka skritt och trav, benet var mycket bättre, och han verkade inte äns ha ont. (Han hade fått sig en spark på muskeln på övre fram benet)

Och det var lite svullet i Söndags, men han verkade inte halt då heller, men för att vara på säkra sidan så kylde jag benet. Och i går var svullnaden nästan helt borta.

Om ni undrar varför jag små red lite på honom var det för att känna efter om han var ev halt, jag tycker i bland att det kan vara lättare att känna när man sitter på ryggen. Än när man står och longerar.

Men som tur var så känner jag ingenting, och när jag sprang med honom såg jag inget häller. *tack och lov*

Red ca 15 min, jobbade mest på skritten. Blir liknande arbete idag, fast på grusvägen, blir barbacka och skritt + trav jobb. Vill inte galoppa barbacka haha >.<


På Torsdag är det hopp träning igen, ska blir kul.

Men nervös, det är lite läskigt är folk står och tittar på xD

Men det gick ju bra sist iaf.

Torsdag den 6e Okt bär det av till Ullared med. Ska köpa massor till C bla regn täcke, skritt täcke och  nått nytt träns + bett. Ska även se om det finns en longergjord.

Undra hur mkt pengar jag måste ha med mig?

Någon som vet vad allt det där kan gå på?


Nu ska ja ut och jogga lite, sen se om mamma är hemma. Pluggar inget idag, orkar inte. Men får bli att plugga Onsdag och fredag ist :)


Ha de bra Kram Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 24 april 2016 18:25

Oj oj redan slutet på april månad redan, vad månaderna går fort. Jag har kommit mer iordning i min lägenhet och jag trivs jätte bra verkligen. Idag har jag små städat lite köpt lite blommor så det ser lite vår fint ut här hemma. Har även haft ledig...

Av Sofie - 18 februari 2016 14:47

  Tänkte blogga lite idag, har ju inte gjort det på ett tag nu. Hur är livet som singel? Ja det frågar jag mig själv varje dag, vill jag vara det? Både och... Jag blir förbannad på mig själv som hoppade ensam över diket, men samtidigt vet jag att d...

Av Sofie - 9 januari 2016 10:01

Bloggar ifrån mobilen idag, är en aning seg. Drack vin igår så det finns en förklaring. Och ändå vaknar man kl 06 på morgon 😂 Yrkes skada? jobbar kväll idag iallafall, och det kommer nog gå bra. Jobbar lördag o söndag sen är det semester och ...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:17

  Exakt, om en veckar ca åker jag och syster till Grancanaria och solar oss lite, och tar igen oss efter förra årets drama helt enkelt. Skulle kunna bli en riktigt bra dokusopa om man sammanfattade vårat år känns det som *haha*    År 2015 sam...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:06

  Har länge nu stirrat på en tom datorskärm och funderat på vad jag ska skriva, vet inte riktigt vart jag ska börja idag. I lördags i allafall så var jag och Rebecka i ridhuset med våra odjur och skulle träna för nathalie, cavaletti/små hinder öv...

Ovido - Quiz & Flashcards