Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Sofie - 2 september 2011 12:38


Socail psykiatri, gjort min första enhet klar och skickat in. Nu ska jag börja på psykiatrin.

Måste också beställa hem boken om socailt behandlings arbete. Vilka ämnen alltså xD men men, vill man bli krimvårdare, eller mentalskötare eller kanske socail sekriterare i fram tiden så måste man plugga. Lästa ev socailpedagogik eller beteende vetenskap på universitetet sen med. Buuu, men säker roligt. Dock hade jag tänkt försöka jobba från och med nästa år ett tag innan jag ska plugga vidare igen. *HA*


Ska åka ut till Mr C sedan och rida lite i skogen, i morgon stallas han in i nya stallet. *längtar*

Så nu kan jag äntligen göra ett ordentlige schema.


Men i dag blir det skritt och trav i skogen.

Red i skogen i Onsdags med, skritt och trav, ville inte galoppa för det är så halt i skogen. Även om jag bara red på skogs vägen bort. Red ca 20min. Idag (om marken är fastare) blir det att vara i skogen) annars måste jag tyvärr hålla mig på skogs vägen. Då dock enbart skitt och trav :P

Måste Packa ALLA mina saker sedan också, två sadlar, typ 7 schbrak, massa benlondor träns, täcken, U name it. och borstar, och till behör på det ena och det andra. Fy. Oraka haha :D


Nej nu måste jag plugga vidare.


/kram Sofie


Ovido - Quiz & Flashcards