Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Sofie - 13 september 2011 10:11

Men det är så mycket med skola nu oså, sen häst. Kommer iaf börja träna för instruktör nu i hoppning och dressyr.  Ska bli jätte roligt. Eqt:n kommer ut den 21e också och kollar igenom C.

Är lite nervös faktist.


Vilket höst väder det är idag då, blåsigt och mulet.. >.<  Ska med mamma till stan idag, vi ska äta lunch tillsammans sen göra lite andra ärenden. Sen blir det stallet. Vet inte om jag ska rida, eller om jag ka låta honom gå på linan idag (han har säkert träningsverk) han gick en aning hårt igår, verkadesom. Jag var häst/stall ledig i går första gången på jag vet inte hur länge.

Men har iaf gjort upp ett schema för C som jag hoppas hålls till minst 90%, ibland måste man göra lite ändringar pg av väder oså.


V 37

Måndag: Uteritt (men det vart visst mer än så)

Tisdag: Hade tänkt mig dressyr alt hoppning, men får kanske bli vilodag?

Onsdag: Uteritt, skritt trav, en kort galopp tid 30min (lilla rundan) Johanna har C.

Torsdag: Vilodag

Fredag:Barbacka ridning

Lördag: Dressyr träning 40 min, Johanna rider C för mig.

Söndag: Vilodag


V38

Måndag: Skogen (Johanna har C)

Tisdag: Dressyr arbete på grusvägen

Onsdag: Vilodag ( Eqt kommer). (Johanna har C)

Torsdag: skritt arbete, och joggas lite lätt./alt longering

Fredag: Kort ute ritt, skritt och trav (Johanna har C)

Lördag: Dressyr ridbanan ca 40min

Söndag: Vilodag


V39

Måndag:Hoppning 30-40cm, det är mest bom övningar för att lyfta på ben .(johanna har C)

Jag finns med under passet.

Tisdag: Dressyr

Onsdag: Skogen (johanna har C)

Torsdag: Skogen

Fredag: Hoppning

Lördag: -----------

Söndag: Vilodag (Johanna har C)


Min älskling jag älskar dig mer än självaste livet.


    

Kram Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards