Ceazar, love of my life.

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Hej hopp, ledsen för dålig uppdtering

Av Sofie - 28 maj 2011 21:13

Det har varit mycket nu med APUn, men nu är den äntligen klar. Fick jätte fin bedömning. :)

Idag har det varit stall nästan hela dagen, betes släpp (en aning tidigt tycker ja men stall ägaren ville ha ut dom nu)

Har varit mycket dressyr arbete denna vecka. Stackars C, men ja får ju inte hoppa just nu pg av min dumma rygg =(

Senast V 27 åker C till Vikbolandet ska bli så gymt skönt att få "hem" honom. Så man man rida i skogen och bara mysa. Känns som om vi behöver det bägge två.

Har tagit lite bilder som ja lägger ut, på mig och C.

Kränkande/onödiga eller elaka komentarer vill ja inte ha, tack. Ja är inte en super duktig ryttare och det vet ja om, det behöver INTE komenteras eller att det skall göras si eller så.


 

Älskar denna häst!

 

  C, kan gå i form i galopp också, det är ja som rider dåligt här. Ibland går det bra men ibland orkar ja inte håll "ihop" honom. Det är otroligt mycket häst att rida (för mig) Men älskar denna häst, ja känner mig ändå rätt duktig på honom för han gör verkligen allt för att försöka göra rätt och att göra mig glad, vi tig galopp ifrån skritten här. Det var dock 2 trav steg innan, men han var så duktig som förstod ändå. =)

 


Sorry för dålig ryttar bild, jag vet att ja tar lite mycket i honom här. Det var liksom inte meningen =/



Sorry för dålgig rytter bild igen, jag koller om han fatta rätt galopp, C har ibland lite svårt i höger varv. Gör man "otydlig skänkel" så kan de bli fel ;)


  Galopp ifrån skritten, det gick till sist ;) Efter 3 försök hel hjärtat.



Trevlig helg kram sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 24 april 2016 18:25

Oj oj redan slutet på april månad redan, vad månaderna går fort. Jag har kommit mer iordning i min lägenhet och jag trivs jätte bra verkligen. Idag har jag små städat lite köpt lite blommor så det ser lite vår fint ut här hemma. Har även haft ledig...

Av Sofie - 18 februari 2016 14:47

  Tänkte blogga lite idag, har ju inte gjort det på ett tag nu. Hur är livet som singel? Ja det frågar jag mig själv varje dag, vill jag vara det? Både och... Jag blir förbannad på mig själv som hoppade ensam över diket, men samtidigt vet jag att d...

Av Sofie - 9 januari 2016 10:01

Bloggar ifrån mobilen idag, är en aning seg. Drack vin igår så det finns en förklaring. Och ändå vaknar man kl 06 på morgon 😂 Yrkes skada? jobbar kväll idag iallafall, och det kommer nog gå bra. Jobbar lördag o söndag sen är det semester och ...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:17

  Exakt, om en veckar ca åker jag och syster till Grancanaria och solar oss lite, och tar igen oss efter förra årets drama helt enkelt. Skulle kunna bli en riktigt bra dokusopa om man sammanfattade vårat år känns det som *haha*    År 2015 sam...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:06

  Har länge nu stirrat på en tom datorskärm och funderat på vad jag ska skriva, vet inte riktigt vart jag ska börja idag. I lördags i allafall så var jag och Rebecka i ridhuset med våra odjur och skulle träna för nathalie, cavaletti/små hinder öv...

Ovido - Quiz & Flashcards