Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Sofie - 23 maj 2011 21:33

Men ska se om jag kan komma igång igen. Har ju lite bilder att ladda upp på C.

Mycket har hänt. Jag har blivit ett år äldre.

Jag har fått reda på att jag har en skada i ryggen, och får inte hoppa för äns ryggen är helt igenom kollad (det det görs på tisdag den 31e) fan där röck den tävlingen den 28e)

(får och får, det säger jag är snälla djur på Gotland)

Men tävlingen är väl okej att skippa. Känner mig inte mogen att tävla än iaf.

Vill att C ska få uppleva de i framtiden, men ja vi får se.


Har för övrigt skit ont i ryggen. Men jag deppar inte för det, red ett dressyr pass idag ändå ;)

Det gick suuuuuper bra. Vad duktig han har blivit. Ska testa och köra igenom lite dressyr program i helgen. :)


Ledig i morgon! YESSS, har jobbat mån,tis,ons , fre,lör, sön. och måndag. Så äntligen ledig. En dag. wuhuu. Är helt slut.

Ska styra och ställa lite på balkongen i morgon, plantera blommor oså.

Uppdatering kommer inom kort på ceasar...


Kram sofie

Ovido - Quiz & Flashcards