Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Sofie - 9 maj 2011 22:18

Oh jag är så glaaaaad, världen bästa häst. Fan att jag itne fick några bilder då Hilda "glömde" kameran. Men iaf, la upp en liten bana på tre hinder, snett igenom och ett på lång sidan. Gick super bra att hoppa han hade bästa galoppen. Men sen fick ja för mig att ja inte skulle hoppa mini hinder på 40-50 cm. Utan höjd hoppade lite. Vart 70, och sen 80cm. Sen avslutade vi med ett koppelräcke på 1 meter och han klarade det. Fan vilken häst jag har!!

Jag har hoppat 1 m med min prins. Är över lycklig.

90cm var ju målet för i år, och redan ahr vi tagit 1 m. Ja är så glad. LOVAR att både lägga upp bilder och filmer under juni månad sen :)


Nu kommer ja sova gott i natt. Och drömma om massa hinder och C.


Kram Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards