Ceazar, love of my life.

Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

Sanningens ord, Hästen vart INTE mördad!

Av Sofie - 3 februari 2011 13:21

Jävla tidningar, hitta på saker. Jag en häst dog i Söderköping kommun. Men för det första, hitta de vi henne i hagen genomsvettig och dålig på söndags kvällen.

vi ringe vetrinär som trodde det var kolik. Han kom ut, och under tiden hade hästen redan dött.

2 Vetrinär undersökte hästen, och trodde hon hade dött av någon blodkärl som hade gått sönder. (allt pg av blod förlust)


På måndagen, kom en traktor och drog ut hästen ifrån stallet, sen kom Karina från marby, och poliser i vetrinärer. Dom trodde hästen hade blivit skuren först, INNAN dom upptäckte att hon inte hade några skärsår alls! Och under tiden har alltså tidningen hunnit att pubblicera en massa bullshit. Att hästen vart dödad i boxen, my as. Lögn lögn lögn. Och att hon hittades på tisdagen dessutom? :S Då var redan hästen borta ifrån stallet. Men likbil eller kadaver bil vilket det nu är.


Så hästen dog antagligen av "normala" själ. Ingen har varit i stallet.

Plus att Titania, var stallets tjurskalle, hon var ingen häst som någon bara kunde gå till och skära i. Då hade hon sparakats. Och dessutom hade hon varit galen om någon hade varit i hagen, det är va själva stall ägaren säger, som hade hand om hästen.

Hur det vart en höna av en fjäder det kan ja tyvärr inte svara på.

Marby Karina kanske? Man har ju hört att hon är duktig på att överdriva och anta saker. Men ja vet iinte, ja känner inte henne alls så. Plus att ja gömde mig i Ceasar box när dom drog ut hästen ifrån stallet, och när dom skulle obducera.. eller va de heter. Ush det är hemskt ja. Men hon var INTE mödrad!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 24 april 2016 18:25

Oj oj redan slutet på april månad redan, vad månaderna går fort. Jag har kommit mer iordning i min lägenhet och jag trivs jätte bra verkligen. Idag har jag små städat lite köpt lite blommor så det ser lite vår fint ut här hemma. Har även haft ledig...

Av Sofie - 18 februari 2016 14:47

  Tänkte blogga lite idag, har ju inte gjort det på ett tag nu. Hur är livet som singel? Ja det frågar jag mig själv varje dag, vill jag vara det? Både och... Jag blir förbannad på mig själv som hoppade ensam över diket, men samtidigt vet jag att d...

Av Sofie - 9 januari 2016 10:01

Bloggar ifrån mobilen idag, är en aning seg. Drack vin igår så det finns en förklaring. Och ändå vaknar man kl 06 på morgon 😂 Yrkes skada? jobbar kväll idag iallafall, och det kommer nog gå bra. Jobbar lördag o söndag sen är det semester och ...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:17

  Exakt, om en veckar ca åker jag och syster till Grancanaria och solar oss lite, och tar igen oss efter förra årets drama helt enkelt. Skulle kunna bli en riktigt bra dokusopa om man sammanfattade vårat år känns det som *haha*    År 2015 sam...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:06

  Har länge nu stirrat på en tom datorskärm och funderat på vad jag ska skriva, vet inte riktigt vart jag ska börja idag. I lördags i allafall så var jag och Rebecka i ridhuset med våra odjur och skulle träna för nathalie, cavaletti/små hinder öv...

Ovido - Quiz & Flashcards