Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Sofie - 5 februari 2011 19:23

på mig själv, ja näe ja vill ha tillbaka mitt blonda hår..   


 



Av Sofie - 5 februari 2011 19:17

fick vi stanna och dra upp en bil som åkt i diket. Stackars grabb asså :D


 

Av Sofie - 5 februari 2011 17:02

Det gick inte så jätte bra när tjejen kom ut och prov red, C vart jätte spänd och uppe i taket hela tiden, han bockade av tjejen. (han som aldrig gör dumheter) och sen stack han iväg. Men han kom till mig iaf, så ja fick hoppa upp och "plocka ned honom" på marken igen, han lugnade sig och började tänka, han tänkte lite väl mycket idag. Men han var helt ensam i ridhuset, det har han aldrig varig förut, sen så regnade de på taket och se smattrade en hel del. Så ja förstår honom. Han var otroligt duktig ändå.. Så tjejen fick skritta av honom sen, och det gick bra.

Är så otroligt glad att han söker sig till mig när han är nervös eller rädd. Det bevisar att jag är han trygga hand. Det känns super bra.


Av Sofie - 5 februari 2011 12:13

Då en tjej kommer och ska provrida C för att ev bli medryttare,snacka om att ja är nervös. Det är regnar ute, och C kommer få vara ensam i ridhuset, det har han aldrig varit förut. Hoppas verkligen att han inta får damp nu... :P

Nu blir de stallet! Kram Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards