Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 19 november 2015

Av Sofie - 19 november 2015 10:16


Det går både trögt och segt att försöka förflytta sig inte till Norrköping, det är verkligen bostadsbrist.

Det känns nästan hopplöst... Fan alltså..

Jaja, kommer väl nått vart efter. Vore trevligt om man kunnde flytta tillbaka till sin hemstad igen. Nära till alla vänner och familj, det som finns kvar.

I helgen är det lite stall som är planerat C ska få gå i skogen på lördag, söndag blir det hoppning.


Jag underar vem jag skulle vara eller ha varit om jag inte hade min häst alltså, mer än vilsen i allafall.

Jag ska erkänna för mig själv och andra att jag ,år inte alls bra det är så mycket som sker i mitt liv och jag har lite svårt för att ta hjälp utav andra, utan jag vill fixa saker själv. Jag vänder mig till Ceazar, han säger inte mycket men bara blicken visa att han förstår. Jag är så kyven i mitt hjärta. Jag har val att gå en väg, som hjärta och hjärna är överens om, men på den vägen så fann jag något/någon där står jag klyven.... måste andras ut och tänka igenom så ja gör rätt. Annars kommer ja välja en ny väg igen bara så där, såm är jag. Vill inte ha någon livboj än, jag tänker kämmpa och simma på ute i det djupa, ett tag till.

För någonting säger mig att när jag nått horisonten så kommer där finns någon at sökt länge, utan att ens förstått det och jag tänker och kommer greja detta. Och om det motförmodan inte skulle gå, skit i livbojen låt mig drunka då ist. För ja vill vill fixa detta by my self. I know i can do this. <3

 

Idag är det kvälls jobb som gäller, igen, känns som om man har jobbat mycket kvällar nu =/ och det är samma schema som alltid.. haha men helt plötsligt har man väl merkt av det. Avskyr kvällar ;P

 

12.45-21 ikväll, i morgon är det tack och lov dagtid, Sen efter jobbet hem till pappa och äta och dricka vin. Ska bli trevligt :)

 

Nej nu är det dags att dra sig iväg mot jobbet bye bye

 

 

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards