Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 18 november 2015

Av Sofie - 18 november 2015 09:53


Det är redan 18e November, och hösten börjar kännas, det är ruggit och kallt ute, burr.

Jag ska tala om för er att jag är så glad att jag har min häst, det är nog den ända "rätta mannen" för mig. Han har varit det största stödet i allt, och blir alltid glad när han ser eller hör mig. Han har dessutom viljat visa sina bästa sidor också, så jobbar på ridmessigt sätt väldigt enkelt. 

Livet tog en vändning för min del, och jag har på börjat en ny väg. Som ja tänker gå för ja är nyfiken på vart jag kommer fram, just nu är den lite slingrig, och mörk. Men jag tror den kommer bredda på sig och bli rakare, och ljusare vart efter. Det gäller att härda ut bara. Exakt vad det är för väg jag valt kommer jag tala om vart efter. =)

 

Just nu blir det Jag och Ceazar och vårat fokus på framtiden. Ridhuset på gården börjar se ut som ett ridhus, sommen är rest nu. Härligt :D

 

Ska bli så spännande att premiär rida där i sen ^^

PÅ Fredag ska jag ut och äta med pappa o Kerstin, kommer nog bli mys, det var länge länge sedna vi gjorde något ihop.

Ja hade inte så mycket mer att uppdatera just nu ^^

Musik då, just nu är det mycket Takida.

En låt jag drar för er är denna.......

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards