Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 9 januari 2016

Av Sofie - 9 januari 2016 10:01

Bloggar ifrån mobilen idag, är en aning seg. Drack vin igår så det finns en förklaring. Och ändå vaknar man kl 06 på morgon 😂 Yrkes skada? jobbar kväll idag iallafall, och det kommer nog gå bra. Jobbar lördag o söndag sen är det semester och mot varmare breddgrader Som gäller 😊 Är häst ledig under helgen, men på måndag blir det lite stall mys. Saknar min häst, mega mycket. Ska till pappa också på måndag på fika. Ja veckorna går, att bo ensam är ett maraton i sig, som jag måste springa varjedag. Men hittills har jag kommit i mål varje gång.. Hoppas på att kunna fortsätta så.  Ja på tal om annat, lånade kompisen våg 😅 Minus några kilon. Inte för det gör så mycket, men jag undrar vad jag har gjort? Jag kanske inte mår så bra som jag trott? Dock känns allt bra, men jag har blivit med åren väldigt bra på att "blocka" känslor 😉 Men antagligen är det nått helt annat som viktnedgången beror på :) inget att klaga på i allafall ^^  nej nu är det nog dags för att göra sig iordning lite :) trevlig lördag på er. 

Ovido - Quiz & Flashcards