Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Sofie - 11 december 2012 14:58

Är sjuk, men ska försöka ta mig till stallet idag iaf. Måste kolla till honom lite, Julia tog C igår för mådde som sämst då.

så fort jag blr frisk och tid finns så, får Peter ta lite vinter bilder sen på C.

På lördag ska jag rida (försöka) rida dressyr i ridhuset. Allt beror på kroppen. Men i morgon blir det att rida lite på vägarna, i skritt oavsett hur ja mår. Måste liksom. C får inte stå mer än max 2-3 dagar/ vecka. Vill helst han går 5, kanske 6 dagar.

Frida iaf, ska hoppa C lite nu under vintern, bra han får den träningen iaf :P

Och om Frida är upptagen kan jag ju fråga Julia.


Måste ta mig i kragen och handla idag med uuushh.

Bild ifrån agusti 2010, ny inridet bus... :P

 

Maj -11

 

Maj -11

 

lääänge sen Okt 2007

 


Också länge sen, Majje 2008, då 3,5 år. Du var nästan perfekt varför skulle du bli sjuk och sen skadad för =(


 

Ovido - Quiz & Flashcards