Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Sofie - 3 december 2012 13:03

Nu är det vinter verkligen, fy us :( -15 grader. Jag dör.

Vart premiär i ridhuset igår, tur det iaf finns. Men fattar inte hur jag ska klara detta, med jobb oh allt. Och stela leder. Kommer inte kunna rida ordentligt på hela vintern om det ska vara så här kallt, men men.

Har fixat fram lite adventsljusstakar, och jul gardiner, det är allt som kommer bli.

Tyvärr ingen gran =(
 då antagligen Valle kommer slita ner den.

Är förövrigt LEDIG idag, deckade kl 19.00 igår, och sov tills kl 10 idag. Är lite bedövad i kroppen alltså :P

Gick ut med valle och höll på att döö, svin kallt och massa snö, känns som om man bor i Norrland. xD

Fixa igårdning lite hemma, sen ut me Valle igen och efter det åka till stallet, Peter skulle köpa spån så jag kan lägga det plus halm så det håller värmen bättre.

Sen fixa lite gottis till C, och mysa lite med honom. Ceasar schema förra veckan vart väl lite lite moton, pg av jobb men bästa Frida tog honom tre dagar så himla glad för den tjejen.

Denna vecka ska se om jag kan skritta ut i morgon eller KANSKE, kanske idag. om jag hinner. Sen hoppas om någon av Julia eller frida kan rida honom i ridhuset och hoppa i veckan eller helgen.


Ha en trevlig dag puss&kram

Ovido - Quiz & Flashcards