Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Sofie - 11 augusti 2011 20:24


Är det idag, och det är 1 månad kvar till en eventuell tävling.

Uppdataringar ifrån idag, ätit glass ifrån glass källaren i Skpg, gott som vanligt. Ätit fisk soppa ala syrran, gott och fint vin till det Lindemans. Gott och smörigt. NU är jag hemma hos mig, och tog med mig syrrans minsta grabb hem, Chrostoffer, hela 15år och 180cm. Ja känner mig lite alltså.

I morgon ska jag till Mr C igen, rida lite dressyr på gärdet. funderar på att rida ca 20 min med gramman. Just för att jag känner mig bekväm. Får man göra det? :S =P


Älskar min häst alltså. Christoffer ska testa och rida lite i morgon också, haha. :D

Han red ju min ponny Pepsie, och min gammel häst Midge. Och det gick ju rätt bra. Dock är ju Mr C mer snäll och går med på allt. En dag kommer han nog bli den perfekta läromestaren, och första häst till mina ev framtida barn. Haha redan bestämt ödet åt något som inte kommit än.

Typiskt jag.

Josse då, hon ville komma och rida C igen, vilket skulle vara kul hon är ju också super duktig på att ta kort. Kommer utnyttja dig i höst gumman ;)


Nej nu ska ja ta och roa Christoffer.

Kram Sofie


Jag och Ceasar, efter ett dressyr pass i början av Juli. =)

    Jag och Ceasar under ett dressyr pass i början av Maj. =)

Av Sofie - 11 augusti 2011 13:47


Syrran är här och vi ska snart gå ner till byn för att handla mat he. Har lite skallebank idag, beror antagligen på det underliga vädret vi har. En dag när jag blir stor och rik, så ska jag flytta till ett varmt land alltså. USA eller nått, Italien kanske. Haha, nej men USA. Vill dit alltså. =)


Bäst att bege sig nu. Chiao.

Kram Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards