Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Sofie - 25 juli 2011 16:29

Veckans schema för C.


Måndag: skogen/dressyr

Tisdag:Vilodag

Onsdag: Vilodag

Torsdag:  Uteritt/ skritt + trav arbete

Fredag: Uteritt

Lördag:  Uteritt /skog

Söndag:  Dressyr/gärdet


Måndags arbetet ikväll menas med att jag rider dressyr i skogen, inte antignen eller. Likså så Fredag, menas uteritt i mitt fall där, lite skog men mest grus och lands vägar. Lördag uteritt, vi rider i skogen och på skogs vägar. Söndag, ja som ni ser tränar dressyr på gärdet. Ända tränings dagen denna vecka. (kan bli lite små ändringar om dagarna hit och dit, men Tisdag och Onsdag är spikade vilo dagar (jag kan tyvärr inte åka till C då) =( Så Ingegerd får kolla honom lite åt mig.

Ska ut idag snart nu och ge han kraftfodret samt pröva hans nya outfit ;)


Kram Sofie

Av Sofie - 25 juli 2011 16:26

Han var på hööks bara så där och frågade om jag ville ha något till Mr C :D

Och det ville ja ju så klart. Så han köpte ett schabrak (vilket jag behövde) och machande fleecelindor till de, sen vilken färg och vad för typ av schabrak det är det lär ja ju få se, han babblade om ett han såg han tyckte var fint. Så hoppas ja gillar det med ;)

Men bara det att han köper något åt min häst, vad glad jag blir, vilken underbar pojkvän jag har asså :D



Kram Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards