Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Sofie - 24 juli 2011 02:30

och det irriterar mig så fruktansvärt. Dålgt natt väder har det varit ett par dagar också, men i natt verkar det äntligen vara lugnt. Skönt det. Var ute förut idag och red min älskade älsklings bästa häst. (han har haft semester i 1,5 vecka) så var första turen idag. Vi red ute i skogen och skrittade säkert 30 min innan vi började jobba lite lätt i traven. Vart ingen galopp för äns mot slutet av skogs turen då var vi nästan hemma hehe =P


Sen på kvällen såg jag och Pontus en äcklig skräck film, HUSK. Ur dålig. Men kommer inte vilja se fågeskrämmor, korpar eller majsfält den närmsta tiden. USH.


Igår var vi och hälsade på Thim, helt ofattbart underbart att se honom igen. Vad man har saknat honom. Vart så glad när jag fick se Thim. Måste snart dit igen. =)


Och nu sitter ja här igen... men öppna otrötta ögon, fattar inte detta alltså =( Varför!!!!!!!!!!!?

På måndag börjar Peter jobba igen, semestern gick fort för honom tyckte ja :( tråkigt alltså, en vecka till hade varit perfekt. Vill ha min älskling hemma ju, eftersom jag går hemma ca 4veckor till. =( SÅ seeeeeeeeeegt.


Nej nu ska ja försöka sova, leta upp vårat baseboll trä och slå mig själv i pallet så KANSKE jag sover gott sedan.

Kram och go natt

/// Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards