Ceazar, love of my life.

Direktlänk till inlägg 6 april 2011

någon som kan fotografer mig när ja rider eller?? =P

Av Sofie - 6 april 2011 21:47

Skulle vara så kul att ha lite hopp bilder på mig och C. Men akn ju inte fotta mig själv på hästen :P

Hoppade idag, hade ett 40cm hinder på volten, red som i en åtta för att balans träna C lite. Gick så JÄVLA super mega äckel bra! Bästaste hästen. Han är en GUUUD på allt han gör. Ingen tvekan, kommer på hindret i RÄTT galopp, byta till rätt galopp efter hindret. Var så stolt han tar galoppombyten bättre och bättre nu. Bara synd att han ska "slarva" in i galoppen i höger varv. Men ja skyller på mig själv, det måste vara jag som gör nått. Vill inte skylla på min C.

Men ja är så stolt över träningen idag. Var helt ensam, och han gick som en klocka.

Ja kom två gånger helt fel på hindret, men han rättade ut det uten problem. Gick bra att göra halvhater och sånt också. Man såg i skuggan att det såg så enormt snyggt ut. Och C som brukar slarva över låga hinder. Idag gick det super bra. Att jag "bara" hoppade 40cm hinder är för att det var inte självaste "höjd hoppen" i sig jag var ute efter utan mer balans övning för C. Därför också jag hoppade i "S".

Men näste gång ja ska hoppa ska ja be Peter ta lite bilder. Det är tänkt att jag ska ban hoppa på Fredag. Blir små hinder igen, det handlar om balans för bägge två. Jag är så jävla ringrostig. Hoppas vi kan vara med på Smedby tävlingen i Maj sen.

Just nu ligger all fucus på "hoppningen" eller ska vi säga cavaletti xD


Jaja, iaf.. nu ska ja sova.

kram sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 24 april 2016 18:25

Oj oj redan slutet på april månad redan, vad månaderna går fort. Jag har kommit mer iordning i min lägenhet och jag trivs jätte bra verkligen. Idag har jag små städat lite köpt lite blommor så det ser lite vår fint ut här hemma. Har även haft ledig...

Av Sofie - 18 februari 2016 14:47

  Tänkte blogga lite idag, har ju inte gjort det på ett tag nu. Hur är livet som singel? Ja det frågar jag mig själv varje dag, vill jag vara det? Både och... Jag blir förbannad på mig själv som hoppade ensam över diket, men samtidigt vet jag att d...

Av Sofie - 9 januari 2016 10:01

Bloggar ifrån mobilen idag, är en aning seg. Drack vin igår så det finns en förklaring. Och ändå vaknar man kl 06 på morgon 😂 Yrkes skada? jobbar kväll idag iallafall, och det kommer nog gå bra. Jobbar lördag o söndag sen är det semester och ...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:17

  Exakt, om en veckar ca åker jag och syster till Grancanaria och solar oss lite, och tar igen oss efter förra årets drama helt enkelt. Skulle kunna bli en riktigt bra dokusopa om man sammanfattade vårat år känns det som *haha*    År 2015 sam...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:06

  Har länge nu stirrat på en tom datorskärm och funderat på vad jag ska skriva, vet inte riktigt vart jag ska börja idag. I lördags i allafall så var jag och Rebecka i ridhuset med våra odjur och skulle träna för nathalie, cavaletti/små hinder öv...

Ovido - Quiz & Flashcards