Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 24 april 2016

Av Sofie - 24 april 2016 18:25

Oj oj redan slutet på april månad redan, vad månaderna går fort. Jag har kommit mer iordning i min lägenhet och jag trivs jätte bra verkligen. Idag har jag små städat lite köpt lite blommor så det ser lite vår fint ut här hemma.

Har även haft ledig helg, och varit i stallet. Ceazar har fått både dressyrat på kandar, och hoppat på vanligt tre-delat bett, under lördag o söndag. Har även hunnit träffa pappsen, han ska hjälpa mig på onsdag att köpa en balkongmöbel och blomlåda, jord och blommot <3 sen ska vi handla lite mat också, tänkte be han hjälpa mig köra ut lite musli till Ceazar med, så han kan börja få lite sånt igen också. Jag köper två säckar tror jag. =)

Ett soffbord kommer i veckan också, så behövs bara en tv bänk köpas, så är ja nöjd ett tag.

Vart efter vill jag ha någonform av biosystem eller vad det heter också. Jo en matta behövs. Beige ryamatta var tanken. Ja vi får se.

Det är tufft och dyrt att vara ensam med utgifter har ja merkt, men det ska gå ;)

Man får prioritera, jobba lite extra och lära sig att snåla vilket inte jag är duktigt på men ja tänkte försöka bli de... hur nu det ska gå till.


Nu sitter jag och väntar ut tiden, ska iväg sen senare till en person jag brukar umgås lite med. I morgon är det jobb igen och så är man hästledig. På tisdag är det stalldags igen, tänkte ceazar skulle få galoppa lite på vägarna. ^^

Nej nu ska jag ta och äta lite kvällsmat, sen får vi se om man får något sällskap av h*n sendan då. ;)


Trevlig kväll puss&kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards