Ceazar, love of my life.

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2015

Film onsdag

Av Sofie - 28 oktober 2015 15:07


Onsdagar, sega dagar. Jag tror att jag har gått igenom runt 10 filmer under två dagar. Jag känner mig som en fånge i mitt egna hem, Straffet att vara sjuk antar jag.

 

Men har gjort en sak idag fast jag igentligen inte orkade, det var att tvätta. Så nu doftar det gott här hemma av nytvättade tvätt.       Det känns skönt då behöver jag inte göra det sen när jag blivit frisk. Då kan man göra roligare saker det gillas alltid, som tex spela the sims 4 eller tillbringa flera timmar extra i stllet. Ja listan kan bli lång. Just nu sitter jag och tittar på en Van Veeteren film, Fallet G.     Den är väl halv bra i allafall...

 

Vill så gärna ut och ta en pw, eller små jogga men orkar verkligen inte de, men jag får väl ta igen senare, kanske med dubbla pass? =D

 

Slänger upp en busbild på mig själv ifrån i sommras. 

 

   

 

 

Får se vad det blir för filmer i kväll då, fick i allafall precis reda på att jag fick bli häst fri idag, snälla Daniela kom som en räddande ängel och fixar Ceazar åt mig idag. <3

 

Om det inte blir film onsdag kanske man kan hoppas på att någon/några vill vara sociala och prata lite, eller skriva är lite tjock i halsen så prata prata blir svårt. ;-)

 Hehe, ja ni en ny sak jag inte har berättat är att jag har köpt ny datorn, men vad det är för dator vet ja inte haha, en Asus ich, den är nog bra... jag kan inte sånt här, men jag fick ju hjälp att få fram en "bra" dator. Min förra lever, men den är ap seg och halft trasig. Lite svårt att lära sig en ny dator med så kallade "appar" Jisses, och windows 10 som jag aldrig haft förut, vet inte vad jag tycker om detta windows, jag hade ju typ vista på förra datorn haha.

Ja och samma gammla iphone 4s har man än, som troget tjänat mig i 5år, men inte gott sönder *peppar,peppar* Dock börjar mobilen bli seg, skulle kunna tänka mig iphone 6s fast betala 8k hum nja we shall se... min 4s får nog hänga med ett åt till. ^^

Nej nu kanske man skulle ta sig en alvedon och lite varma koppen, trevlig Onsdag ni som tittar in på min blogg. ;-)

 

Siddis säger bye bye ^^

 

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 24 april 2016 18:25

Oj oj redan slutet på april månad redan, vad månaderna går fort. Jag har kommit mer iordning i min lägenhet och jag trivs jätte bra verkligen. Idag har jag små städat lite köpt lite blommor så det ser lite vår fint ut här hemma. Har även haft ledig...

Av Sofie - 18 februari 2016 14:47

  Tänkte blogga lite idag, har ju inte gjort det på ett tag nu. Hur är livet som singel? Ja det frågar jag mig själv varje dag, vill jag vara det? Både och... Jag blir förbannad på mig själv som hoppade ensam över diket, men samtidigt vet jag att d...

Av Sofie - 9 januari 2016 10:01

Bloggar ifrån mobilen idag, är en aning seg. Drack vin igår så det finns en förklaring. Och ändå vaknar man kl 06 på morgon 😂 Yrkes skada? jobbar kväll idag iallafall, och det kommer nog gå bra. Jobbar lördag o söndag sen är det semester och ...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:17

  Exakt, om en veckar ca åker jag och syster till Grancanaria och solar oss lite, och tar igen oss efter förra årets drama helt enkelt. Skulle kunna bli en riktigt bra dokusopa om man sammanfattade vårat år känns det som *haha*    År 2015 sam...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:06

  Har länge nu stirrat på en tom datorskärm och funderat på vad jag ska skriva, vet inte riktigt vart jag ska börja idag. I lördags i allafall så var jag och Rebecka i ridhuset med våra odjur och skulle träna för nathalie, cavaletti/små hinder öv...

Ovido - Quiz & Flashcards