Ceazar, love of my life.

Direktlänk till inlägg 4 april 2013

Äntligen

Av Sofie - 4 april 2013 11:17

Är det som vår ute, så härligt.

Är häst ledig idag, men i morgon äntligen taggas det lite ridning igen. =) längtar.

Håller just nu på att lägga upp ett tränings schema, gällande mig och C, har precis pratat med Agge och vi ska höras av ikväll om dressyr träning. Hoppas det går att klämma in till en början, en 40 min dressyr träning varannan vecka. Så 2-3 st i månaden.

Vill verkligen komma igång nu.

Sen också tänkte jag att C skulle få gå 4 dagar i skogen nästa vecka, det är han värd.

två dagar på raken skogen sen lite dressyr träning kanske sen två dagar skogen till och så lite vila.

Ja vi får se hur det läggs upp. Börjar med helgens och nästa veckas schema.

V.15

Fredag: Skogen, mys tur.

Lördag: Lovsa har C, hoppas på ute ritt.

Söndag: Skogen, skritt & trav jobb.

---------------------------------------------

V16

Måndag: Skogen.

Tisdag: Leda för hand, 30 min

Onsdag: Dressyr träning för Agge ev?

Tordag: Lovisa har C

Fredag: Skogen:

Lördag: Lovisa har C

Söndag: Vilo dag.


Ser kanske tufft ut, med tanke på att nästa vilo dag är Söndag nästa vecka, men C har stått två dagar under V15. Och sen är det mycket skogs ridning under denna och nästa vecka. Så tror nog mycket väl han kommer orka detta.

Kommer inte bli några krav eller nått, mer en ev onsdagen då.

Och ska rida barabacka på dressyr träningen :D hihii


Nu ska jag kolla runt lite på nätet sen gå ut med hunden en stund.

Bye bye

 
 
Ingen bild

Hanna

6 april 2013 16:05

Ska inte din medryttare va kvar mer? Såg att hon lagt ut annons igen :/ trodde ni verkligen hittat rätt :( tråkigt isf ❤ har ingen blogg så du får svara under om du vill :) kramiz

Sofie

5 maj 2013 22:28

Hej, nej hon ville ha egen häst ist. Så hon kan få bestämma helt själv när hon kan rida och träna tävla som hon vill. Men jag jobbar ju 80% dagtid nu så jag klarar honom själv :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 24 april 2016 18:25

Oj oj redan slutet på april månad redan, vad månaderna går fort. Jag har kommit mer iordning i min lägenhet och jag trivs jätte bra verkligen. Idag har jag små städat lite köpt lite blommor så det ser lite vår fint ut här hemma. Har även haft ledig...

Av Sofie - 18 februari 2016 14:47

  Tänkte blogga lite idag, har ju inte gjort det på ett tag nu. Hur är livet som singel? Ja det frågar jag mig själv varje dag, vill jag vara det? Både och... Jag blir förbannad på mig själv som hoppade ensam över diket, men samtidigt vet jag att d...

Av Sofie - 9 januari 2016 10:01

Bloggar ifrån mobilen idag, är en aning seg. Drack vin igår så det finns en förklaring. Och ändå vaknar man kl 06 på morgon 😂 Yrkes skada? jobbar kväll idag iallafall, och det kommer nog gå bra. Jobbar lördag o söndag sen är det semester och ...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:17

  Exakt, om en veckar ca åker jag och syster till Grancanaria och solar oss lite, och tar igen oss efter förra årets drama helt enkelt. Skulle kunna bli en riktigt bra dokusopa om man sammanfattade vårat år känns det som *haha*    År 2015 sam...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:06

  Har länge nu stirrat på en tom datorskärm och funderat på vad jag ska skriva, vet inte riktigt vart jag ska börja idag. I lördags i allafall så var jag och Rebecka i ridhuset med våra odjur och skulle träna för nathalie, cavaletti/små hinder öv...

Ovido - Quiz & Flashcards