Ceazar, love of my life.

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

länge sen

Av Sofie - 20 augusti 2012 12:20

IGEN!? Ja, mkt att jag inte bloggar just nu är för att jag vill ha en ny header, eller helt ny design, plus massa nya bilder.. men har inte blivit så att jag har tagit tag i det... fråga mig ite varför.

Verkar som om jag har en medryttare nu iaf... för att upplysa, hon får rida gratis mot att hon ider i skogen, (någon gång på banan) och tar ett utsläpp i månaden. Men är nöjd med tjejen och det är det viktigste...


C fick "hoppa" för första gången på länge i torsdags, vart bara 40cm och enbart tre skutt... vill ta det jätte lugnt nu med hppandet. Men ska bli 1 g / vecka nu mkt bommar och lågt.

Har annars skrittat ut i skogen mkt, hela förra veckan bestod av 4 skogs dagar och 1 dags på banan, idag blir det skog igen, medryttaren rider och jag ska städa skåp.



är ledig nu... kallas semester... hade semester tis-fre förra veckan jobbade kväll helgen, och är ledig nu tills hegen. så jobbar helger nu tills 1 sept. haha skööönt.



Nu ska ja ta oh göra mig i ordning sen iväg till C!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 24 april 2016 18:25

Oj oj redan slutet på april månad redan, vad månaderna går fort. Jag har kommit mer iordning i min lägenhet och jag trivs jätte bra verkligen. Idag har jag små städat lite köpt lite blommor så det ser lite vår fint ut här hemma. Har även haft ledig...

Av Sofie - 18 februari 2016 14:47

  Tänkte blogga lite idag, har ju inte gjort det på ett tag nu. Hur är livet som singel? Ja det frågar jag mig själv varje dag, vill jag vara det? Både och... Jag blir förbannad på mig själv som hoppade ensam över diket, men samtidigt vet jag att d...

Av Sofie - 9 januari 2016 10:01

Bloggar ifrån mobilen idag, är en aning seg. Drack vin igår så det finns en förklaring. Och ändå vaknar man kl 06 på morgon 😂 Yrkes skada? jobbar kväll idag iallafall, och det kommer nog gå bra. Jobbar lördag o söndag sen är det semester och ...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:17

  Exakt, om en veckar ca åker jag och syster till Grancanaria och solar oss lite, och tar igen oss efter förra årets drama helt enkelt. Skulle kunna bli en riktigt bra dokusopa om man sammanfattade vårat år känns det som *haha*    År 2015 sam...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:06

  Har länge nu stirrat på en tom datorskärm och funderat på vad jag ska skriva, vet inte riktigt vart jag ska börja idag. I lördags i allafall så var jag och Rebecka i ridhuset med våra odjur och skulle träna för nathalie, cavaletti/små hinder öv...

Ovido - Quiz & Flashcards