Ceazar, love of my life.

Direktlänk till inlägg 18 februari 2012

Underbart väder.....Not >.<

Av Sofie - 18 februari 2012 17:00

Kom världens regn skur ju.

Så det vart kvalitets tid med C ist. Fläta lite man, och borsta lite nogrannare än vanligt.

Han fick lite lördags mys med, att få en halmbal extra.. mjukt och gott till kvällen ^^


Just nu håller jag på att laga mat. Kyckling filé, strips, grönpeppar sås och broccoli.

Är svin hungrig verkligen. I morgon kommer Linda ut till stallet igen, ska visa henne lite vart C har sin mat plats, foder ect allt.

Då hon är snäll och ställer upp och tar han om honom på tisdag, för jag jobbar.

Jobbar måndag med, men hinner med stallet innan jobbet då ^^

Fast blir ingen ridning, så han måste ridas i morgon.


Hoppas Linda kan rida honom på tisdag, eller longera vad som. <3

Du hittar ju till ridhuset, om det inte går att vara på ridbanan. ;)


Ikväll blir det att ta det lugnt då klockan ringer 05.00 i morgon bitti >.<

Så det blir att äta lite snacks... se på melodifestivalen, och sen efter det spela WOW, blir dock wow innan Melodifestivalen med tihihi... vilken nörd jag e. Precis som Fea Olin. Hennes Char Feaftw... has come online. (eller rättare sagt, blir mer förvånad om det står "has gone offline" ) ;)


Blir att lvla min Wårlöck, måste ta lvl 40 idag.

Men nu måste ja ta hand om maten.


trevlig kvälll

Kram Sofie


 
 
linda

linda

18 februari 2012 17:19

Jadå, han får inte stå en massa nu om du ska få igång honom o tävla så bara du säger till. p åker imorn med så har ba twill pill nu :)

http://lindaboquist.blogg.se

Sofie

22 februari 2012 18:02

Nej, Gud nej. Han har gått fullt ut hela tiden. Har ju varit nu pg av vintern jag inte kunnat rida, fullt ut. Pg av mina leder. (denna vintern har gått bra till skillnad ifrån andra)
C har haft 2 veckor i dec-jan vila. Det är allt. Dock kommer han få 2 veckor i sommar/höst sedan. Tävlingar blir det. Iaf några få. CR i hopp iaf. hehe :)

 
linda

linda

19 februari 2012 19:20

jo men jag missade när vi hade provdag i biologi för ja va magsjuk, så har prov mån o tis morgon ;) men d går snabbt :D

http://lindaboquist.blogg.se

 
linda

linda

21 februari 2012 22:09

Haha ajdå, men va fan lite mer o ta av skadar aldrig haha fryser man mindre ;) .. Jaa, men kmr till dig runt 10 där vare va? :D för bilen ska va hemma igen halv 2 för då vare pappa skulle ha den haha. Det kmr gå as bra o hoppa, lovar ;) .. Jaa :D får nya kameran i helgen så då kan vi fota när våran ridbana är okej igen o även eran ^^

http://lindaboquist.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 24 april 2016 18:25

Oj oj redan slutet på april månad redan, vad månaderna går fort. Jag har kommit mer iordning i min lägenhet och jag trivs jätte bra verkligen. Idag har jag små städat lite köpt lite blommor så det ser lite vår fint ut här hemma. Har även haft ledig...

Av Sofie - 18 februari 2016 14:47

  Tänkte blogga lite idag, har ju inte gjort det på ett tag nu. Hur är livet som singel? Ja det frågar jag mig själv varje dag, vill jag vara det? Både och... Jag blir förbannad på mig själv som hoppade ensam över diket, men samtidigt vet jag att d...

Av Sofie - 9 januari 2016 10:01

Bloggar ifrån mobilen idag, är en aning seg. Drack vin igår så det finns en förklaring. Och ändå vaknar man kl 06 på morgon 😂 Yrkes skada? jobbar kväll idag iallafall, och det kommer nog gå bra. Jobbar lördag o söndag sen är det semester och ...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:17

  Exakt, om en veckar ca åker jag och syster till Grancanaria och solar oss lite, och tar igen oss efter förra årets drama helt enkelt. Skulle kunna bli en riktigt bra dokusopa om man sammanfattade vårat år känns det som *haha*    År 2015 sam...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:06

  Har länge nu stirrat på en tom datorskärm och funderat på vad jag ska skriva, vet inte riktigt vart jag ska börja idag. I lördags i allafall så var jag och Rebecka i ridhuset med våra odjur och skulle träna för nathalie, cavaletti/små hinder öv...

Ovido - Quiz & Flashcards