Ceazar, love of my life.

Direktlänk till inlägg 18 februari 2012

18 februari - Jessica. Läs

Av Sofie - 18 februari 2012 13:43

Härliga lördag, dock inte så fint väder som igår. =(

Vaknade med världens huvudverk, och hals ont.... tack Peter. Men måste till stallet ändå och rida en liten sväng.

Igår var det skogen, travade och galoppade i djup snö, det var roligt för han fick sånna enorma kliv.

Konstigt nog var det inte halt ute igår. Men idag lär det vara det, då det ser ut som om det har varit varmt sedan kallt igen. Så det blöta kanske blivit is?


Jaja, iaf... Det vart tyvärr ett ENORMT missförstånd i mitt förra inlägg.

Jessica tog det hela som hord kritik mot sig själv. OCh det var ju inte eningen alls. JAg kan varka lite kylig och kall ibland i inlägg och jag "hyllade" Linda kanske lite väl mycket.


Men nu vart det som det vart, ingenting jag kan göra åt saken skrivet är skrivet.=/

Även om vissa saker verkar vara dumt uttryckt.


Gällande C's halvfodervärld. Hon har ridigt honom bra. Klart vi rider olika, men det gör ju många.

C har kännt av det olika ryttarna. Men jag vet inte om jag kan svara på om det är en nack del... inte i nu läget.

Han har varit lite "jobbig i galoppen" senaste tiden, om det igentligen beror på Jessie vet ju inte jag.


Tyvärr har jag bara sett Jessie rida C två gånger, ville gärna se mer. Men tyvärr vart det inte så.

Linda har jag ju sett rida 1000gg. Både när C var nyinriden och vinglig. Sedan nu. Då såg man stor skillnad.

Sedan har jag sett henne rida många andra hästar få har man följt henne på ett annat sätt.

Sen eftersom jag känner Linda sen bra tag tillbaka, blir det kanske att man skriver med pg av den anledningen.


Spelar ingen roll hur jag förklarar, har sjukt dåligt samvete för att du tolkade det mot dig, så fel.

Var ine menat att vara elak, eller hård. Och tycka ner dig. Jag har ingen sådan människa alls.

Tvärt om hylla ist för att trycka.

Hade jag vetat det jag vet nu, hade jag aldrig skrivit det där inlägget.

Bara på dina svar du skrev till mig, sa mycket om att du inte tror på dig själv. Och helt ärligt, jag vet jag tröck ner dig till grunden nu. Och fy fan det var inte meningen. Jag drar upp dig igen om du ger mig chansen.

Förlåt Jessie.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 24 april 2016 18:25

Oj oj redan slutet på april månad redan, vad månaderna går fort. Jag har kommit mer iordning i min lägenhet och jag trivs jätte bra verkligen. Idag har jag små städat lite köpt lite blommor så det ser lite vår fint ut här hemma. Har även haft ledig...

Av Sofie - 18 februari 2016 14:47

  Tänkte blogga lite idag, har ju inte gjort det på ett tag nu. Hur är livet som singel? Ja det frågar jag mig själv varje dag, vill jag vara det? Både och... Jag blir förbannad på mig själv som hoppade ensam över diket, men samtidigt vet jag att d...

Av Sofie - 9 januari 2016 10:01

Bloggar ifrån mobilen idag, är en aning seg. Drack vin igår så det finns en förklaring. Och ändå vaknar man kl 06 på morgon 😂 Yrkes skada? jobbar kväll idag iallafall, och det kommer nog gå bra. Jobbar lördag o söndag sen är det semester och ...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:17

  Exakt, om en veckar ca åker jag och syster till Grancanaria och solar oss lite, och tar igen oss efter förra årets drama helt enkelt. Skulle kunna bli en riktigt bra dokusopa om man sammanfattade vårat år känns det som *haha*    År 2015 sam...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:06

  Har länge nu stirrat på en tom datorskärm och funderat på vad jag ska skriva, vet inte riktigt vart jag ska börja idag. I lördags i allafall så var jag och Rebecka i ridhuset med våra odjur och skulle träna för nathalie, cavaletti/små hinder öv...

Ovido - Quiz & Flashcards