Ceazar, love of my life.

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Sofie - 4 juni 2011 13:21

Härliga sommar, 27 grader ute. Det är så underbart. Blir väl stall lite senare. I eftermiddag ska vi grilla, sen är det bilträff på kvällen. Red C en kortis i gr bara ca 25min. Barared igenom honom lite och tränade lite sits. Gick bra.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ev nästa vecka åker C ut till Ö ny på bete, blir nog söndag nästa vecka.

Då blir det bara konditions träning ute, och lite teräng ridning. Och massssa med longritter.

Oh vad jag har saknat skogarna och ridvägarna hemma alltså, finns inge som klår dem.

Sitter för tillfället och lyssnar lite på Miley Cyrus. Låtarna when im look at you, och the climb det stärker än verkligen nu. Och det behövs.

Litev är lite tungt just nu. När man inte vet hur saker och ting kommer att sluta, om vi någon sin kommer att skratta tillsammans igen, eller äns kommer kunna få se dig le?

Varför skulle detta hända, vad tänkte han på?

Ja får inte tappa hoppet, måste vara stark.

Jag säger att jag vet att du vaknar upp igen.

Du måste göra det!

Finns inget annat alternativ, inte i min värld.


----------------------------------------------------------------------------------------------------


Ovido - Quiz & Flashcards