Ceazar, love of my life.

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

År 2010.

Av Sofie - 30 december 2010 17:30

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

- Ja det gör det säkert!
2. Höll du några av dina nyårslöften?

- Jag kan inte minnas att jag hade några?!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

- Ja, en drös xD
4. Dog någon som stod dig nära?

- Nej tack och lov!
5. Vilka länder besökte du?

- Inga faktist.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

- PENGAR!!!!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 

- 27/7, givetvis.
8. Vad var din största framgång 2010?

- C
9. Största misstaget?

- Jag har gjort en del misstag, men så kan de vara. Jag får leva med det.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 

- Ja men saksamma vad.
11. Bästa köpet?

-C
12. Vad spenderade du mest pengar på?

- CEASAR :D
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Ja givetvis. vad e min hemlis..
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

-Stay, med Miley
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?

- Sparat pengar.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?

- Slösat pengar
18. Hur tillbringar du julen?

-På jobbet!
19. Blev du kär i år?

- JA. om det kallas kärlek till C så.
20. Favoritprogram på TV?

- Tv? nä nä.
21. Bästa boken du läste i år?

- Läser inte allt för mkt..
22. Största musikaliska upptäckten

-Hm? ingen..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

- oj fick C
25. Något du önskade dig men inte fick?

- Ja vet inte, säkerligen
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

- va fan minns inte?! :O
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

- Ja, sparat pengar, och hållt igen truten!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

- nja leggings stil.. 
29. Vad fick dig att må bra?

- C
30. Vilken kändis var du mest sugen på?

- Oh kändis, hm? Mr Depp? :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 24 april 2016 18:25

Oj oj redan slutet på april månad redan, vad månaderna går fort. Jag har kommit mer iordning i min lägenhet och jag trivs jätte bra verkligen. Idag har jag små städat lite köpt lite blommor så det ser lite vår fint ut här hemma. Har även haft ledig...

Av Sofie - 18 februari 2016 14:47

  Tänkte blogga lite idag, har ju inte gjort det på ett tag nu. Hur är livet som singel? Ja det frågar jag mig själv varje dag, vill jag vara det? Både och... Jag blir förbannad på mig själv som hoppade ensam över diket, men samtidigt vet jag att d...

Av Sofie - 9 januari 2016 10:01

Bloggar ifrån mobilen idag, är en aning seg. Drack vin igår så det finns en förklaring. Och ändå vaknar man kl 06 på morgon 😂 Yrkes skada? jobbar kväll idag iallafall, och det kommer nog gå bra. Jobbar lördag o söndag sen är det semester och ...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:17

  Exakt, om en veckar ca åker jag och syster till Grancanaria och solar oss lite, och tar igen oss efter förra årets drama helt enkelt. Skulle kunna bli en riktigt bra dokusopa om man sammanfattade vårat år känns det som *haha*    År 2015 sam...

Av Sofie - 5 januari 2016 18:06

  Har länge nu stirrat på en tom datorskärm och funderat på vad jag ska skriva, vet inte riktigt vart jag ska börja idag. I lördags i allafall så var jag och Rebecka i ridhuset med våra odjur och skulle träna för nathalie, cavaletti/små hinder öv...

Ovido - Quiz & Flashcards